Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Toyota Land Cruiser és Auris képes leírás - Toyota.tlap.hu
részletek »

Toyota Land Cruiser és Auris - Toyota.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: toyota.tlap.hu » Toyota Land Cruiser és Auris
Keresés
Találatok száma - 6 db
Érti a tréfát, de nem szereti

Érti a tréfát, de nem szereti

Ami a Jeep Wrangler az amerikaiaknak, a Land Rover a briteknek, a G-osztály a németeknek - az a Land Cruiser a japánoknak. Igazi offroad legenda. A háromliteres dízelmotor valóban az őskort idézi, de az autó kényelme, technikai fejlettsége és ár/érték aránya a nagytestű terepjárók legjobbjai közé emeli. A kakasülőn ülve összetöpörödik a világ, mindenki csak felnéz rá, elnézőek esetlenségével és ott is előnyhöz juttatják, ahol nem kellene.

Land Cruiser leírás

Land Cruiser leírás

A Land Cruiser készen áll a véletlenekre. Az 50 éves múltra visszatekintő, kompromisszumot nem ismerő, innovatív járműcsalád legújabb tagja. E kocsik öröksége a tökéletes vezetési élmény terepen és úton egyaránt. Választhat három-, és ötajtós karosszériát, széles vagy keskeny kivitelben. Mind kemény, robusztus és tele van különleges, vezetést segítő technológiákkal. A Land Cruiser a kifinomultság és a kényelem prémium színvonalát kínálja. Miután több mint fél évszázada tolja egyre kijjebb a határokat, a legenda tovább él.

Landcruiser

Landcruiser

Toyota LandCruiser 80 Station Wagon: 5 + 3 üléssel, négy ajtós, rendelhető légzsákkal. Hossz: 4780 mm, Szélesség: 1930 mm, Magasság: 1875 mm, Súly: 2100 - 2300 kg, Összsúly: 2960 kg, Vontathat fék nélküli utánfutót: 750 kg, Tengelytáv: 2850 mm, Hasmagasság:210 mm, Fordulókör: 6,4 m, Gumiméret: 7.50R16 vagy 275/70R16, Üzemanyagtank: 95 l + 50 l - Benzines: Modellkód: FZJ80R-GNMNKQ, FZJ80R-GNPNKQ - Diesel: Modellkód: HZJ80R-GCMRSQ, HZJ80R-GNMNSQ - Turbo Diesel: Modellkód: HDJ80R-GNMNXQ, HDJ80R-GNPNXQ - Váltó 5 sebességes kézi, vagy 4 sebességes automata, állandó négykerékhajtással, a GXL Turbo modellekben viszkó kuplungos, központi differenciálművel. Rendelhető elöl - hátul differeciálzárral. Alap diesel modellekben kapcsolható összkerékmeghajtással. Elöl - hátul merevhidas, csavarrugós, hosszanti lengőkaros futómű, négy tárcsafékkel. Kézifék a hátsó kerekekre fog. Ez a Toyota első hosszú tengelytávos terepjárója, amelyet tekercsrugókkal szereltek. A 80 - as szériában kezdték leváltani a régi 4200cm3 benzinmotort az új 4500cm3 felülvezérelt motorral. A két diesel erőforrás közül a turbó feltöltős hengerenkénti négy szelepes megoldása nagyon eredeti, és különleges .........

Toyota Auris bemutató

Toyota Auris bemutató

Megérkezett Magyarországra a ferdehátú Corolla utódja az Auris, amelyet az importőr nemes egyszerűséggel úgy mutatott be: az új Toyota. Az ötajtós Auris 3,845 millió forintos alapáron kapható. A legolcsóbb dízelért 4,335 millióért, a legjobban felszerelt 126 lovas dízel változatért 6,055 millió forintért juthatunk hozzá.

Toyota Auris leírás

Toyota Auris leírás

Az új Toyota Corolla alig egy hónappal ezelőtti debütálása után megérkezett hazánkba az ötajtós Corolla, vagyis mostantól ez már Auris. A Toyota egészen új elgondolások alapján ejtette meg éppen aktuális modellváltását a Corollával. Alig egy hónapja mutatkozott be hazánkban a Corolla és máris itt az újabb modell az Auris. Hogy mi is ez? Hát ez is Corolla, csak éppen nem úgy hívják. A Toyota ugyanis úgy gondolta, hogy a konzervatívabb limuzin konstrukcióban viszi csak tovább a Corolla nevet, a fiataloknak érdekesebb hatchback már új néven jön ki a piacra. Hát ezt lett az Auris.

Toyota Auris teszt

Toyota Auris teszt

A Toyota nemcsak a Corolla kilencedik generációját, hanem a sorozat nevét is lecserélte, legalábbis a három- és ötajtós változatok esetében. Az Aurisszal az újdonságokra, míg a Corollával a tradíciókra fogékony vásárlókat ostromolja. Hozzászokhattunk már, hogy egy profitorientált cég minden eszközt bevet a haszon növelése érdekében. Nincs ez másként az autóiparban sem, csakhogy itt rendszerint a jó ízlés és a törvényesség keretein belül zajlanak az események. Az oroszlánrészt a marketingesek végzik, akiknek aknamunkája révén számos eszement tanulmányautó vált már szériatermékké, de azon piaci igények előzetes felmérése is a feladatkörükbe tartozik, amelyek alapján elindul egy normális újdonság fejlesztése. A Toyota Motor Corporation rendszerint az utóbbi stratégiát alkalmazza, nem véletlen, hogy az eladott mennyiséget és a modellválasztékot tekintve egyformán a világ vezető autógyára. A japán óriás most mégis szakított a hagyományokkal, merész húzással kétfelé osztotta a világ legnépszerűbb modellcsaládját, a Corollát, mi több, a domináns csapott hátú változatok nevét Aurisra módosította. Nevesítve. Egy biztos, nem hasraütésszerű ötlettől vezérelve lépte meg a Toyota vezérkara ...

Tuti menü